"SuMaN SuDhA"

"EvErY SuCcEsSfUl PeRsOn HaS A PaInFuL StOrY; EvErY PaInFuL StOrY HaS A SuCcEsFuL EnDiNg."

YoU R CoMpAsSiOnAtElY WeLcOmE To My WwW. SuMaN-SuDhA.BlOgSpOt.CoM.FrZ ThIs Is My FiRsT TrY, So If U HvE aNy ComMeNt. JuSt LeAvE MeSsAge In LeAVe MeSsAge BoX. I wIlL HuMaNeLy AcCePt YoUr MeSsAGe. ThAnKs FoR ViSiTiNg My SiTe. AnD AlSo WiShInG HaPpY NeW YeAr 2066. HaVe A GrEat DaY. SuMaN BaGaLe. AaNbOo KhAiReNi DhAkAlTaR-5 TaNaHuN GaNdAkI NePaL.

10:27 PM

मनसँग मनको कुरा

Posted by Suman sudha Bagale

मलाई त गुनासो रहिरहन्छ तर मेरो कसैलाई गुनासो छैन । जिवन विताउनु नै हो विताइदिन्छु । अरुको भावनालाइ सम्मान गरेर म कसरी सस्तो बन्न सक्छु र मेरो कुरालाई धम्की मात्र ठानेर गल्ती नगर्नु होला सादय मेरो लाशमाथि रङमाच बनाउने सोच बनाएकी हौली । ढुङगा पग्लीएर पानी बन्ला हिउ जलेर खरानी बन्ला तर मेरो समयको पहिला रोकिदैन कहिल्यै । तिमी अब पराइको भइसकेकी छौ । आफनो रिस आफनो मान्छेलाइ देखाइन्छ । तिमीले कुन मन दिएर मेरो मन जित्छु भनेकी छौ मेरो मनले समाजसँग लडेर मुटु काटि टिका बनाइ रगतको सिउदो तिम्रो तिम्रो सिउदो भरेर तिमी मेरो हो मात्र मेरो भनि यो समाजमा देखाउन मन लागेको छ तर तिमी प्रतिको प्रेमले गर्दा यो मन सहन वाध्य भएकोछ । म आफै अनविग्य छु किनकी तिम्रो सिउदो पराइको हात बाट रँगीसकेकोछ । म जस्तै कुनै परुष तिमीमा सर्मर्पित भइसकेकोछ । तिमीबाट उनिले कति मिठा माया सदभावपुर्ण पि्रत हर जिन्दगी तिमीलाइ पुजेर जिवन अल्झाउन प्रयास गरेका होलान् । म सच्चा पूरुष भएर होला जार बन्ने भाव ममा नपलाएर होला मैले त्यसो गर्न मन लागेन यो गल्ती नगर्नु नि नै वेश ठाने । मैले तिम्रो प्रेम छुटाउन खोजेको होइन । तिमी प्रति मेरो सदा सुधर अमर माया छदैछ । यहिको फाइदा उठाएर तिमीले मेरो भैातिक शरिरलाइ यूवामाचको प्यासलाइ रँगमाच बनाएर आफनो जवानीको रँग विरँग उत्तेजनालाइ समाप्त पारी अर्कैसँग साइनो गास्न पुग्यौ । ममा कुनै दोश देख्ने दोशी आखाहरु छैन तिमीप्रति । किनकी तिम्रो एक्लो प्रयासले मात्र यो सम्भव थिएन त्यसमा मेरोपनि ठुलै गल्ती छ । किनकी हर कुरा एक नैतिकतावान व्याक्तिले समजदारीमा नै कार्य सफल पार्छ । यसमा कुनै दुइमत रहदैन । तिम्रो श्रीमानपनि त्यसै र मेरो नवआगन्तुक हुनेवाला श्रीमतिपनि त्यसै बसेका छैनन् होला । भावना नै हो यो वैशका जोश सबैमा एकै हुन्छ जस्तो लाग्छ । मलाइ ठिकैछ तिम्रो नवा दाम्पत्यजिवनको सफलताको कामना साथै कता कता डर लागेर यो ज्यान बाचेको मा व्यार्थ जस्तो लाग्छ । किनकी मन पराएको तिमीलाइ हो । कसैले खोसिदियो गल्ती मेरै हो । तिमीले नचाहदा नचाहदैपनि तिम्रो कमजोरीको फाइदा उठाउन खोज्दा आफनो औचित्य नै समाप्त पारे । आजभोली एकदम कमजोर ठानेकोछु । आफैलाइ लाग्छ एक कमजोर ब्याक्तिलाइ उब्जीएको एक परिस्थिति हो कि आज भोली तिम्रो साथ कसैले पाएको देखेर उहाप्रति रिसले जलेर आगो भइदिन्छु एकसाथ जलाएर तिमीलाइ त्यहि खरानीले सिउदो भरि आफनो बनाउन मन लाग्छ । तर विचराको कुनै दोश छैन विना गल्ती सजाय कसरी दिन सक्छु र उसले त अन्जानब्याक्तिलाइ सामाजीक रितिरिवाजले अपनाएका छन् । उसकोपनि कयौ सपनाहरु छन होलान चाहानाहरु रहरमै रमाएका होलान त्यसैले उहाको सदभावपूर्ण चोखो प्रेमले सफलता पाएकोमा बधाइ नदिइ कसरी डण्ड दिन सक्छु र । म त उजाडीए तर उनीको जिवनको रक्षा गर्न म सदा आफुलाइ झुकाएरपनि पिडा दिन चाहान्न ।मन भए पो माया पि्रति मनै नभए केको तृषना पर्खालहरुले घेरीएको घरमा एक्लै रुन्छु समाजमा केहि फेरीएकोछैन । खाली अनुहार मात्र फेरिएकाछन् । अझ फेरिनको लागी म जस्ता हजार ब्यक्ति कि उजाडिनु नै पर्छ अथवा विचारमा परिवर्तन हुनुपर्छ । मेरो सिरानी रित्तो हुन्छ हरेक सपनी हरेक रात माया विना छटपटिएको मन साहारा विना तड्पिएको यो मन झुटको खेति कहिले सप्रने । आत्मा छ इच्छा छ रहर छ । तर माया भन्ने शब्दबाट धेरै ढगीए समाजबाट ढगिए परिवारबाट ढगिए कोखको घाउ भएरपनि बाबु आमाबाट ढगिए सदा खाली बहन्छ मिठो अतित जुन वितीसकेकोछ । अहँमकारमा घृर्णा गर्यौ म सम्मालिएकोछु केहि त दियौ नि तिमीले । यहि नै मेरो जिवन विताउने साहारा भएकोछ । अँहमकारका परि निष्ठिुरीले दिएको घृणाले मलाइ मायाबाट वन्चित बनायो । तिमीसँग प्रेम गरेर केहि ज्ञान हासिल गरे । धोकामापनि मान्छे बाच्न सक्दोरहेछ भनेर एक समाज जलन्त उदाहरण दिएर बाचेकोछु ।

3 comments:

Anonymous said...

म एडम्स KEVIN, Aiico बीमा plc को एक प्रतिनिधि, हामी भरोसा र एक ऋण बाहिर दिन मा व्यक्तिगत मतभेद आदर। हामी ऋण चासो दर को 2% प्रदान गर्नेछ। तपाईं यस व्यवसाय मा चासो हो भने अब आफ्नो ऋण कागजातहरू ठीक जारी हस्तांतरण ई-मेल (adams.credi@gmail.com) गरेर हामीलाई सम्पर्क। Plc.you पनि इमेल गरेर हामीलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ तपाईं aiico बीमा गर्न धेरै स्वागत छ भने व्यापार वा स्कूल स्थापित गर्न एक ऋण आवश्यकता हो (aiicco_insuranceplc@yahoo.com) हामी सन्तुलन स्थानान्तरण अनुरोध गर्न सक्छौं पहिलो हप्ता।

व्यक्तिगत व्यवसायका लागि ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो इमेल संपर्क भने उपरोक्त तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण प्रक्रिया गर्न
ठीक।

Yakthungba said...

nice post,
visit this blog about Limbuwan :
https://limbuwankingdom.blogspot.com

Danny Danials said...

I have been using this app The Battle Cats Mod Apk : and downloaded and playing it regularly.

Post a Comment